Wsparcie klienta
Znajdziesz tutaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Odpowiedzi na częste pytania dotyczące zakupu.
Zamówienie i dostawa
Zamówienia staramy się wysyłać najszybciej jak to możliwe.
W większości przypadków jest to 1-2 dni robocze.
W tym celu wejdź w „Moje konto” i edytuj adres.
O każdej zmianie statusu powiadomimy Cię mailowo.
Dodatkowo zawsze możesz to sprawdzić w „Zamówieniach” na stronie Moje konto (guzik widoczny w prawym górnym rogu strony)
To oczywiste, każdy legalny biznes musi odprowadzać podatki.
Ceny produktów zawierają VAT.
W tym momencie realizujemy zamówienia tylko na terenie kraju
To wszystko zależy od wielkości zamówienia. WIększość zamówień dociera w jednej paczce.
Jeśli chcesz zmienić przedmiot
Zwroty i wymiana
Oczywiście, masz na to zawsze 14 dni.
Pamiętaj o tym, aby produkt był nowy.
W takim przypadku koniecznie spisz protokół z kurierem i zgłoś sprawę do nas na maila: biuro@dietafutrzaka.pl
W takim przypadku zgłoś się do nas podając numer zamówienia na: biuro@dietafutrzaka.pl
Skontaktuj się z nami jak najszybciej podając numer zamówienia: biuro@dietafutrzaka.pl
Zamówić nie, jednak możesz zapisać się na listę oczekujących.
Gdy produkt wróci do sprzedaży otrzymasz maila.
Skontaktuj się z nami poprzez poniższy formularz, lub bezpośrednio na maila: biuro@dietafutrzaka.pl