Wsparcie klienta
Koszyk

Wsparcie klienta

Znajdziesz tutaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

Odpowiedzi na częste pytania dotyczące zakupu.

Zamówienie i dostawa

Ze względów logistycznych oferujemy tylko dostawę. Nie musisz więc nigdzie jechać – dostarczymy zamówienie pod Twoje drzwi 🙂

Zamówienia staramy się wysyłać najszybciej jak to możliwe. 
W większości przypadków jest to 1-2 dni robocze.

W tym celu wejdź w „Moje konto” i edytuj adres.

O każdej zmianie statusu powiadomimy Cię mailowo. 
Dodatkowo zawsze możesz to sprawdzić w „Zamówieniach” na stronie Moje konto (guzik widoczny w prawym górnym rogu strony)

To oczywiste, każdy legalny biznes musi odprowadzać podatki.

Ceny produktów zawierają VAT.

W tym momencie realizujemy zamówienia tylko na terenie kraju

To wszystko zależy od wielkości zamówienia. WIększość zamówień dociera w jednej paczce.

Jeśli chcesz zmienić przedmiot

Zwroty i wymiana

Oczywiście, masz na to zawsze 14 dni.

Pamiętaj o tym, aby produkt był nowy.

W takim przypadku koniecznie spisz protokół z kurierem i zgłoś sprawę do nas na maila: biuro@dietafutrzaka.pl

W takim przypadku zgłoś się do nas podając numer zamówienia na: biuro@dietafutrzaka.pl

Skontaktuj się z nami jak najszybciej podając numer zamówienia: biuro@dietafutrzaka.pl

Zamówić nie, jednak możesz zapisać się na listę oczekujących. 

Gdy produkt wróci do sprzedaży otrzymasz maila.

Skontaktuj się z nami poprzez poniższy formularz, lub bezpośrednio na maila: biuro@dietafutrzaka.pl

Bez wychodzenia z domu !

Dostawa pod Twoje drzwi

14 dni na zwrot

30 days money back guarantee

100% Bezpiecznie zamówienia

PayPal / BLIK / Szybki przelew